Palvelussamme tarjouspyyntöihin tulee monesti kymmenittäin tarjouksia freelancereilta ja mainostoimistoilta. Tällöin todennäköisyys tarjouksesi valituksi tulemisesta pienenee. Onneksi on olemassa keinoja, joilla voit parantaa mahdollisuuksiasi, joita valotamme tässä blogikirjoituksessa.
Ole aktiivinen
Käsittelimme aikaisemmin seikkoja joita on syytä ottaa huomioon kirjoittaessa myyvää tarjousta. Kannattaa kuitenkin muistaa, että myyntiprosessi ei suinkaan lopu tarjouksen jättämiseen. Asiakas voi hyvinkin unohtaa jättämäsi tarjouksen vaikka se hänellä kiiinnostaisikin todellisuudessa. Tämän vuoksi asiakasta on hyvä muistuttaa ajoittain tarjouksen olemassaolosta.
Muistuta tarjouksesta
Palvelussamme tämä on mahdollista tehdä kommentoimalla omaa tekemääsi tarjousta. Lyhyt kertaus kuten ”Halusin tarkistaa, että oletko kerennyt perehtymään tarjoukseeni?” tai ”Keskustelisin mielelläni lisää kanssasi toimeksiannosta koska uskon, että yrityksemme on teille paras ratkaisu tässä tilanteessa”. Osoittamalla oma-aloitteisuutta pystyt parantamaan mielikuvaasi toimeksiantajan silmissä ja nostamaan mahdollisuuksiasi tulla valituksi. (Tarjouksen kommentoinnista lähtee aina sähköposti-ilmoitus.)
Erotu joukosta
Pyrimme jatkuvasti jakamaan kokemusta ja hyväksi havaittuja vinkkejä erilaisista tavoista, joilla voit palveluntarjoajana menestyä palvelussamme entistä paremmin. Oma-aloitteisuus ja kekseliäisyys ovat tässä prosessissa suuressa roolissa. Jos sinulle on ajatuksia ja vinkkejä joita haluat jakaa muille niin olemme avoinna ehdotuksille!